مخازن استیل نگهداری مواد غذایی برای نگهداری آسپتیک :

استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید تضمین کننده کیفیت بالای مخزان استیل گروه صنعتی سازآب است مخازن استیل آگروفود شامل تانک های آسپتیک، مخازن شیر طبق نیاز مشتری طبق استانداردها و گواهینامه های زیر تولید می شوند: PED 97/23/WE, AD 2000, CODAP, ATEX, UDT, TUV, GOST, GMP. قیمت مخزن استیل گرانتر از سایر متریال می باشد. بسته به گرید ورق استنلس نیز قیمت مخزن استیل تغییر خواهد کرد. تجهیزاتی که بر روی مخزن نصب می گردد ، نرخ ارز و نرخ ورق استنلس استیل ، همه و همه از عوامل متاثر در قیمت مخزن استیل می باشد. اگر قصد خرید مخزن استیل دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش لیست قیمت مخازن استیل به همراه مشخصات فنی را استعلام نمایید. 

داده های تکنیکی مخزن استیل آسپتیک :

ü     مواد تشکیل دهنده AISI 304، 316L با توجه به نیاز مشتری

ü     سطوح IIIc، IIId، ترشی، آسیاب شده، برقی، دانه بندی شده

ü     ظرفیت استاندارد مخزن آسپتیک استیل تا 1 میلیون لیتر یا بیشتر بسته به نیاز مشتری

ü     قطر مخزن آسپتیک تولیدی شرکت سازآب تا 4200 میلی متر یا بیشتر در صورت سفارش خاص

ü     قابل تولید بصورت عمودی یا افقی


کاربرد مخازن استیل آسپتیک :

مخازن ذخیره سازی آسپتیک برای صنایع غذایی را می توان برای محیط های زیر استفاده کرد:

·        مخازن ذخیره سازی و خالص سازی آب

·        مخازن تهیه آب میوه

·        مخازن ذخیره سازی

·        مخازن فرآوری و تولید نوشیدنی ها

·        مخازن آسپتیک شیر و لبنیات

آپشن ها مخزن آسپتیک :

ü     اندازه گیری الکترونیکی سطح با تجسم:

ü     سنسورهای رادار

ü     مبدل های فشار

ü     حسگر خازنی - به عنوان محافظت در برابر پر شدن بیش از حد مخزن

مخازن آسپتیک ما برای ذخیره آب میوه با استفاده از سه فناوری استفاده می شود:

ü     با لوله تخمیر

ü     با پتو نیتروژن

ü     حفظ فشار جریان بالا

مزایای مخازن آسپتیک تولیدی سازآب :

انتخاب ضخامت دیواره بهینه مخازن آب میوه و کنسانتره

شیر قابل گسترش، بدون درز

آب بندی کامل مفاصل خارجی و داخلی

قسمت پایین دارای فشار عمیق

سطوح تماس محصول Ra <0.8

شیرهای پروفیلی

آسپتیک با امکان استریل

انواع اتصالات مخازن آسپتیک :

 لوله تخمیر، شیرهای ایمنی، فیلتر استریل، شیر تست آسپتیک، گیج فشار

شیر دوار ویژه بنا به درخواست مشتری

دریچه های آسپتیک

اتصالات اندازه گیری (سنسورهای دما، سنسورهای اندازه گیری: رادار و فشار)

پروژه های اجرایی گروه صنعتی سازآب :

ما سال هاست که مخازن آسپتیک و ذخیره سازی برای صنایع غذایی مانند مخازن آب میوه یا مخازن شیر برای بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید می کنیم. از شما دعوت می کنیم درخواست خود را ارسال کنید و از پیشنهاد ما مطلع شوید. ما بالاترین کیفیت مخازن و تجهیزات اضافی را تضمین می کنیم. ما پشتیبانی کامل از طراحی و خدمات را ارائه می دهیم.

مشخصات مخازن استیل صنعتی ضد زنگ :

امروزه از مخازن استیل صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود. پیمانکارانی که به دنبال محصولاتی با کاربردهای گسترده هستند معمولاً محصولات فولادی ضد زنگ را انتخاب می کنند. مخازن استیل صنعتی تولیدی شرکت سازآب علاوه بر دوام بالا، مزایای بسیار دیگری نیز دارند. در چه مواردی این بهترین راه حل است و دقیقا چه چیزی بر محبوبیت روزافزون این محصولات تأثیر می گذارد؟

مزایای مخازن استیل :

مخازن استنلس استیل راه حلی عالی برای هر کسب و کاری، صرف نظر از نوع صنعت است. آنها می توانند به عنوان عناصر زیر استفاده شوند :

1-برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است

یک متخصص در زمینه یکپارچه‌سازی فرآیندهای صنعتی خاطرنشان می‌کند: «به لطف موادی که مخازن از آن ساخته شده‌اند، می‌توان از آن‌ها به طور مؤثر در هر جایی که استانداردهای بهداشتی بالاتر مهم است استفاده کرد. این امر به ویژه در صنایع غذایی و دارویی صادق است. در این صنایع امکان استفاده از مخازن استاندارد فولادی وجود ندارد. آنها همچنین با موفقیت در کارخانه هایی استفاده می شوند که رفتار در آنها اولویت دارد، جایی که احتمال خوردگی افزایش می یابد.

یک راه حل جهانی برای هر صنعتی :

طیف گسترده ای از مخازن استیل ضد زنگ ارائه شده توسط سازندگان امکان تطبیق آنها را با هر نوع فعالیتی فراهم می کند. یکی از ویژگی های مخازن استیل این است که به طور قابل توجهی بر محبوبیت این راه حل تأثیر می گذارد. هدف اصلی استفاده از مخازن استیل  عمدتاً نگهداری انواع مختلف مواد است. مخازن استیل قابل حمل و نقل و کانتینری نیز در بازار وجود دارد که با لیفتراک قابل جابجایی هستند. اگر محصول ذخیره شده در داخل مخزن استیل نیاز به کنترل دمای مناسب داشته باشد، ارزش انتخاب مخازن عایق حرارتی با ژاکت اضافی را دارد که کنترل دما را فراهم می کند. یک گزینه بسیار جالب اتصالات استیل تقسیم شده است. به لطف ساختار منحصر به فرد چنین مخزنی، امکان ذخیره سازی همزمان سه ماده مختلف یا مستقل از یکدیگر را فراهم می کند.

زیبایی شناسی مخازن  استیل و تمیز نگه داشتن آنها :

استنلس استیل را می توان جلا داد . تغییرات قابل توجهی در ظاهر و عملکرد آن به ارمغان می آورد. سطح صیقلی به طور قابل توجهی رسوب تمام ذرات را کاهش می دهد که به نوبه خود بر تمیز کردن کارآمد و کامل مخزن  استیل آسپتیک تأثیر می گذارد. این به نوبه خود به یک ملاحظات بهداشتی تبدیل می شود. انواع مختلفی از مخازن استیل ضد زنگ در بازار وجود دارد که با پارامترهای متفاوت مشخص می شوند. اغلب هدف آنها دقیقاً تعریف می شود. هنگام انتخاب مدل مناسب، نه تنها به قیمت محصول، بلکه مهمتر از همه به خواص و کیفیت آن توجه کنید. مدل های بادوام ساخته شده از مواد درجه یک به آنها اجازه می دهد تا حداکثر 30 سال استفاده شوند.

مخزان استیل در کدام صنایع قابل تعویض و استفاده هستند؟

فولاد ضد زنگ یکی از پایدارترین مواد شیمیایی است. با اسیدها واکنش نمی دهد، خورده نمی شود و پارامترهای خود را حتی در دماهای شدید حفظ می کند. این به دلیل کروم موجود در آن است که در تماس با هوا از آلیاژ جدا می شود و لایه سطحی را تشکیل می دهد که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست. از فولاد در برابر اثرات منفی مواد شیمیایی مختلف محافظت می کند و همچنین مقاومت آن را در برابر شرایط نامطلوب افزایش می دهد. با توجه به این ویژگی ها، مخازن فولاد ضد زنگ در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

مخازن استنلس استیل برای صنایع آرایشی و بهداشتی :

با توجه به اینکه فولاد ضد زنگ با مواد مورد استفاده در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی واکنش نشان نمی دهد، مخازن ساخته شده از آن در این صنعت کاربرد فراوانی دارد. آنها هم برای انجام فرآیندهای تولید و هم برای ذخیره مقادیر زیادی از وجوه تکمیل شده استفاده می شوند. ویژگی های ذکر شده مخزن فولاد ضد زنگ را به یک راه حل عالی برای صنایع شیمیایی و همچنین برای کارخانه های تولید و فرآوری سوخت تبدیل می کند.

مخازن استیل در بخش مواد غذایی :

مخازن استیل اغلب به طور گسترده در شرکت های مختلف صنایع غذایی - در کارخانه های فرآوری یا موسسات پذیرایی استفاده می شود. یافتن مخازن استیل تخمیر ساخته شده از این ماده در تقطیرها و نانوایی ها غیر معمول نیست. خدمات شرکت های درگیر در تولید مخازن استیل عمدتاً مورد توجه بخش مواد غذایی است زیرا این مخازن رسوباتی را تشکیل نمی دهند که بتواند محتویات آنها را با مخمرها یا میکروب های خطرناک آلوده کند.

ساخت مخازن استیل ضد زنگ :

ما مخازن و ظروف فولادی ضد زنگ را برای مصارف و حجم های مختلف به شرح زیر تولید می کنیم:

ü     دیگهای بخار غیر مستقیم

ü     مخازن ذخیره سازی

ü     آبگرمکن برقی

ü     مخازن کنترل گرمایش

ü     مخازن ذخیره سازی بدون فشار

ü     (کلکتورهای سرد سیستم های تهویه مطبوع، میعانات، مخازن تامین و چیدمان دیگ بخار، مخازن ذخیره آب آشامیدنی، مخازن آتش نشانی ....).

ü     مخازن حمام (مخازن آبگرمکن از نوع سماور و ظرفیت های تجمعی برای حمام)؛

ü     ظرفیت ها و مخازن برای موسسات پذیرایی جمعی

ü     (سطل زباله، نگهداری آرد و سایر محصولات فله و غیره)؛

ü     مخازن آب خالص

ü     تجهیزات برای صنایع غذایی (CKT، شیشه، کولر آبجو، تجهیزات پنیرسازی، دستگاه تقطیر، مکعب های تقطیر، ظروف میکسر برای محصولات مختلف).

ü     تجهیزات خازنی تکنولوژیکی (تلگراف، تهویه مطبوع، بخاری، میکسر و غیره).

ü     و سایر زمینه های فعالیت

ما از ورق استنلس استیل با ضخامت های مختلف از 1.5 میلی متر تا 30 میلی متر استفاده می کنیم. ما بسته به پروژه و شاخص های طراحی، درجات مختلفی از ورق استنلس استیل را تولید می کنیم. ما همچنین می توانیم مخازن فولاد ضد زنگ را با افزودن تیتانیوم تولید کنیم که عملکرد محصول را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. در صورت لزوم می توان از فولاد مقاوم در برابر حرارت استفاده کرد. فهرست کردن تمام احتمالات استفاده از مخازن استیل ضد زنگ، با انواع شکل ها و اندازه ها دشوار است. در این راستا تقاضا برای این محصولات به طور مداوم در حال افزایش است و سایت تولیدی ما با موفقیت از این موج عبور کرده است. تجهیزات مدرن خریداری شده است و کارهای زیادی برای انتخاب متخصصان واجد شرایط در زمینه پردازش استنلس استیل با کیفیت های مختلف انجام شده است . این به ما امکان می دهد سال ها "مارک" را حفظ کنیم! ظرفیت ها و مخازن با توجه به فشار کاری به دو گروه تقسیم می شوند.

مخازن استیل بدون فشار، با یا بدون درب : در چنین مخازنی ، تنها فشار مایع موجود در آنها (یا سایر پرکننده ها) بر روی دیوارها و کف تأثیر می گذارد. آنها اغلب برای ذخیره یا انتقال آب، غذا، سوخت، نفت و غیره استفاده می شوند.

مخازن استیل تحت فشار، طراحی شده برای کار در سیستم هایی با فشار بیش از حد فشار اتمسفر : چنین مخازنی اغلب برای مقاصد صنعتی به عنوان انباشته کننده در سیستم های تامین آب و گرمایش، به عنوان انباشته کننده حرارت، محفظه فیلتر و سایر تجهیزات استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخازن استیل به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.


سه شنبه 24 خرداد 1401
بؤلوملر :